Author Topic: Lezing over (gif) slangen / Presentation on (venomous) snakes.  (Read 312 times)

Offline Auke

• Administrator
  • Member
Lezing over (gif) slangen / Presentation on (venomous) snakes.
« on: Wed, 31 January 2018, 04:40:21 PM »
[English text below]

Ik ben een beetje laat met deze aankondiging, maar ik ben door het bestuur van de vereniging Sport Jagers & Vissers Suriname gevraagd om een lezing te geven over Surinaamse (gif)slangen. Ik heb de lezing inmiddels klaar en de datum is intussen vastgesteld op donderdag 01 februari. De tijd is 19:30-21:00 (inloop vanaf 19:00) en de locatie is kantine De Hut aan de Henri Fernandesweg (Weg naar Zee). De inloop is vrij voor belangstellenden, maar een kleine bijdrage wordt door de SJVS op prijs gesteld. De lezing is in het Nederlands. :)

I'm a bit late with this announcement, but I've been asked by the board of the association of sport hunters and fishermen of Suriname (SJVS) to give a presentation on (venomous) snakes of Suriname. I've now prepared this presentation and the date has been set for Thursday, first of Februari. The time is 19:30-21:00 (doors open from 19:00) and the location is canteen De Hut at the Henri Fernandesweg (Weg naar Zee). Entry is free, although the SJVS appreciates a small contribution. The presentation will be in Dutch. :)

Hope to see you there!

Cheers, Auke  8)